Kerttu on työskennellyt kassamyyjänä Tokmannilla muutaman vuoden ajan.  

– Parasta on työtehtävien monipuolisuus. Lisäksi meillä Kuusankoskella on mukava työilmapiiri, hän sanoo. 

– Tiimissämme tehdään töitä pilke silmäkulmassa. Päivän huonot hetketkin on helpompi kohdata, kun pystyy luottamaan, että työkaverista saa tukea. 

Kerttu kertoo, että kassamyyjän työssä on etua oma-aloitteisuudesta, toimeen tarttumisesta ja ennakkoluulottomuudesta.  

– Kannattaa uskaltaa poistua omilta mukavuusalueilta ja jopa pyrkiä haastaviin tilanteisiin kehittääkseen itseään. Oikea asenne ratkaisee monta hankalaa tilannetta. 

Onnistumisen iloa asiakaspalvelusta 

Kerttu on saanut mukavaa palautetta asiakkailta. Asiakas on ollut tyytyväinen, sillä Kerttu paneutuu ongelman selvittämiseen, eikä luovuta ennen kuin asiaan on löytynyt ratkaisu. 

Hän itse kokee onnistumisen iloa, kun asiakaskohtaamisesta tulee hyvä mieli. 

 – Erityisesti silloin iloitsen, kun saan käännettyä lähtökohtaisesti haastavan asiakaspalvelutilanteen positiiviseksi! 

Kerttu palkittiin Tokmannin sisäisellä kunniamaininnalla erityisen hyvin hoidetusta asiakaspalvelutilanteesta.