Tokmannilla palkitaan kuukausittain henkilöstön ehdotusten perusteella kuukauden asiakaspalveluteko. Tällä sivulla voit tutustua Kuukauden asiakaspalveluteko -maininnalla palkittuun Nooraan, joka työskentelee Tokmannin konttorilla Mäntsälässä. Noora valittiin kuukauden asiakaspalveluteon tekijäksi tyytyväiseltä asiakkaalta saapuneen positiivisen palautteen perusteella.
Kuka olet ja missä tehtävässä toimit Tokmannilla?
Olen Noora ja työskentelen asiakaspalveluassistenttina Tokmannin pääkonttorilla Mäntsälässä. Palvelen asiakkaitamme pääosin puhelimitse ja sähköpostitse. Jokainen asiakas on arvokas – tavoitteenani on palvella jokaista ilolla ja parhaalla mahdollisella tavalla. Toisinaan pääsen myös postitushommiin. Jokainen päivä on erilainen ja täynnä mukavia haasteita!
Kauanko olet työskennellyt Tokmannilla?
Neljä kuukautta tulee pian täyteen Tokmannilla.
Mikä asiakaspalvelutyössä on mielestäsi parasta?
Parasta työssäni on mukavat kohtaamiset asiakkaiden kanssa ja se, kun asioita voi jakaa kollegojen kanssa. Iloitsemme toistemme onnistumisista ja tuemme toisiamme haastavien tilanteiden keskellä. Aivan mahtavia on myös sellaiset tilanteet, kun asiakkaan harmitus kääntyy iloksi – kun esimerkiksi puhelu päättyy molempien osapuolten osalta kiitoksiin ja iloisiin toivotuksiin. Ihanat palautteet jäävät lämmittämään sydäntä pitkäksi aikaa.
Mikä on mottosi?
Töissä mottoni on: ”Palvele asiakkaita niin kuin haluaisit itseäsi palveltavan.”
Miten rentoudut vapaa-aikanasi?
Vapaa-ajalla vietän aikaa perheeni kanssa, liikun luonnossa, soitan pianoa, laulan ja teen lauluja, kun inspiraatio iskee. Rakastan yksin ja yhdessä musisointia ja vaikka jännitänkin esiintymistä, käyn usein laulamassa eri tilaisuuksissa. Ylläpidän myös paikallisen lahjoitusruokaa jakavan hyväntekeväisyystyön nettisivuja ja somekanavia.
Mikä on lempituotteesi Tokmannilla?
Lempituotteitani ovat Iisin näppärät säilytyslaatikot. Niitä on tullut usein hamstrattua eri kokoisina.
Lue lisää Tokmannin uratarinoita tästä.